Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

ΟΜΟΡΦΟ ΠΡΑΓΜΑ Η...ΦΙΛΙΑ!...






Οι φίλοι είναι σαν τα αστέρια,
Μπορεί να μην τους βλέπεις...
Αλλά είναι πάντοτε εκεί...!

Αληθινός φίλος δεν είναι αυτός
που θα σου σκουπίσει τα δάκρυα...
Αλλά αυτός που θα σε εμποδίσει 
να μην κλάψεις ....!

Ήταν μια φορά η αγάπη και η φιλία
Και λέει η αγάπη στη φιλία 
"Τι κάνεις εδώ ανόητη;;"
αι η φιλία απάντησε
"Κάνω να χαμογελούν αυτούς που εσύ κάνεις να δακρύζουν...."

Όταν θα έχει ο φίλος σου 
λόγο κι' εμπιστοσύνη,
βαστάς 'να φως και προπατείς 
τη νύχτα και δε σβήνει.

Λένε πως η καρδιά χτυπά 
για να μας δίνει αίμα 
μα 'γω την έχω να χτυπά 
για φίλους σαν και σένα!

Με φίλους εμεγάλωσα
με φίλους θα πεθάνω
και αν είναι για τους φίλους μου
και τη ζωή μου χάνω!

Το να περπατάς με ένα φίλο στο σκοτάδι είναι καλύτεροαπό το να περπατάς μόνο στο φως.

Επί δείπνα των φίλων βραδέως πορεύου, επί δε τας ατυχίας ταχέως.

Φιλία εστί μία ψυχή εν δυσί σώμασιν ενοικουμένη.
μτφρ: Η φιλία [ή η αγάπη] είναι μια ψυχή που κατοικεί σε δυο σώματα.

Εν τοίς κακοίσι τους φίλους ευεργέτει.
μτφρ: να ευεργετείς τους φίλους όταν τους συμβαίνει κάτι κακό

Ακόμα και ο πιο δυνατός άνθρωπος χρειάζεται φίλους.

Ο έρωτας ξεγυμνώνει τα σώματα. Η φιλία ξεγυμνώνει τους χαρακτήρες.

Κανένας άνθρωπος δεν είναι αποτυχημένος όταν έχει φίλους.
(Ο γνωστός Clarence που "καθάρισε" ο Ριχάρδος ο Γ')

Αν γίνεις φίλος με τον εαυτό σου, δεν θα είσαι ποτέ μόνος.

Ο φίλος που κρύβει τα ελαττώματα μας είναι λιγότερο χρήσιμος από τον εχθρό που μας κατηγορεί.

Ένας φίλος σ’ ολόκληρη τη ζωή είναι αρκετός. Δύο είναι πολλοί. Τρεις είναι σχεδόν αδύνατον.

Μια φιλία χάνεται όταν πρέπει να σκεφτεί αμυντικά.

Διέκοψα τη φιλία μου με δύο ανθρώπους. Με τον ένα γιατί ποτέ δεν μου μίλησε για τον εαυτό του. Και με τον άλλο, επειδή ποτέ δεν μου μίλησε για τον εαυτό μου.

Οι απουσία διαγράφει του ανθρώπους. Στην πραγματικότητα, δεν έχουμε απόντες φίλους.















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου