Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

ΟΜΟΡΦΟΙ ΓΟΝΕΙΣ!....




               Η μικρή διαδικτυακή Ιωάννα άφησε την τελευταία της πνοή!...Πρόλαβε όμως να ζήσει στην αγκαλιά ΔΥΟ ΥΠΕΡΟΧΑ ...ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΓΟΝΕΩΝ!....                    http://www.tlife.gr/Article/FN/0-70-37531.html

Η παρακάτω ανάρτηση είναι η πρώτη στο όμορφο ιστολόγιο που της έφτιαξαν οι γονείς της......

Καθώς το διάβαζα...έλαμψε μέσα μου το "φωτάκι" της ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑΣ Η ΖΩΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ..."ΣΚΟΤΑΔΙ"!!!

Με παρηγόρησε κάπως η διαπίστωση ότι ΑΥΤΟ το παιδάκι πρόλαβε να γνωρίσει την ΑΓΑΠΗ από τους γονείς του όπως θα έπρεπε αυτή να είναι :ΑΠΛΟΧΕΡΗ, ΜΗ ΕΓΩΙΣΤΙΚΗ,ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ!....

Άραγε πόσοι από τους γονείς των οποίων τα παιδιά τους ζούνε ή τουλάχιστον δεν πρόκειται να πεθάνουν από ανίατη ασθένεια σύντομα...προσφέρουν μία τέτοια είδους αγάπη;;;



Για την Ιωάννα


29 Απρ 2012


Γειά σας

Γεία σε όλους, με λένε Ιωάννα και είμαι 5 μηνών ακριβώς. Γεννήθηκα στις 29 Νοεμβρίου 2011 στην Αμερική αλλα η μαμά μου και ο μπαμπάς μου είναι απο τη Θεσσαλονίκη.
Όταν ήμουν 2 μήνων η μαμά μου, μου είπε πως διαγνώστηκα με μια γενετική ασθενεια που λέγεται νωτιαία μυική ατροφία τύπου 1. Είναι η νούμερο 1 γενετική αιτία θανάτου των βρεφών ηλικίας κάτω των 2, αλλά οι περισσότεροι άνθρωποι δεν έχουν ποτέ ακούσει για αυτή. Περίπου 1 στα 40 άτομα είναι φορείς αυτού γονιδίου. Η ασθένεια αυτή προκαλεί μυική αδυναμία/ατροφία χωρίς να έχει καμία επίδραση στην νοητική ικανότητα.
Λοιπόν επι του παρόντος δεν υπάρχει θεραπεία για αυτή την ασθένεια και έτσι η μαμά μου και ο μπαμπάς μου αποφάσισαν πως μπορούν είτε να καθίσουν και να παρακαλοθούν πως θα φύγω ή να κανούν τη κάθε μέρα μου μοναδική και αξέχαστη! Για αυτό λοιπόν έφτιαξα αυτό το blog, θα σας λέω πως πέρασα τη καθε μου μέρα που ελπίζω να είναι η μια καλύτερη απο την άλλη :). Για την ώρα θα σας δειξω μερικες φωτογράφίες μου για να δείτε πόσο όμορφη είμαι, και δε το λέω αυτό επειδή είμαι μπροστά. :)

Αυτή είναι η αγαπημένη της μαμάς.

http://www.giatinioanna.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου