Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

ΟΜΟΡΦΟΣ ΤΡΟΠΟΣ...ΣΥΝΥΠΑΡΞΗΣ!.....


Πριν κάνει επίθεση το δαιμονάκι "ξερόλας"...
Πριν καλύψει εντελώς με καπνό το πεδίο ο κύριος 

Εγωισμός...
Πριν μπει μπροστά ο μηχανιστικός τρόπος της ξερής 
διανόησης...


Να προλάβουμε να "δούμε" αυτόν που έχουμε απέναντί 
μας....ιδίως όταν απαιτείται η συν-παράστασή μας σε 
οδυνηρές στιγμές...!

Να μην ξεχάσουμε να θυμηθούμε ότι:
.........................................................
.............."Το ‘να είμαι με’ κάποιον άλλο, προϋποθέτει το να μπορώ να ‘είμαι με’ τον εαυτό μου.

Όσο περισσότερο συμφιλιωμένος και σε αποδοχή είμαι με 
τον εαυτό μου, τόσο περισσότερο μπορώ να αποδεχτώ τον 
άλλο.

Όσο περισσότερο μπορώ να ‘χωρέσω’ και να συμπεριλάβω 
μέσα μου όλα αυτά που είμαι, τα θετικά και τα αρνητικά, τα 
δυνατά και τα αδύναμα, τόσο περισσότερο μπορώ να 
χωρέσω και να συμπεριλάβω τον άλλο στη διαφορετικότητά 
του.

Τόσο περισσότερο μπορώ να ακούσω. Τόσο περισσότερο 
μπορώ να ‘κρατήσω’ τα επίπονα συναισθήματα. Να ‘μείνω’ 
με αυτά. Τόσο περισσότερο μπορώ να συν-υπάρξω.

Το να ‘είμαι με’ τον άλλο δεν είναι μια διαδικασία διανοητική
είναι μια διαδικασία αισθαντική, που προϋποθέτει εύρος 
καρδιάς, σύνδεση με το κέντρο μας και την πηγή 
ζωτικότητας μέσα μας.".......................



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου