Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

ΟΜΟΡΦΟΣ 95ΧΡΟΝΟΣ(!) ΤΕΝΙΣΤΑΣ!!!


«ΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΠΑΙΖΩ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΟΙΛΙΑ»!

Αρτίν Ελμαγιάν, τενίστας ετών 95! (photos)

Αρτίν Ελμαγιάν, τενίστας ετών 95! (photos)
Παίζει τένις εδώ και 56 χρόνια και πλέον είναι ο μεγαλύτερος σε ηλικία που υπάρχει στις λίστες της παγκόσμιας ομοσπονδίας.
Ο 95χρονος(!) Αρτίν Ελμαγιάν συνεχίζει να ασκεί το χόμπι του, που μαζί με την καλή διατροφή, αποτελούν για τον ίδιο το μυστικό μακροζωίας.
Ο Ελμαγιάν γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αρμενία από όπου έφυγε σε ηλικία 21 ετών, εξαιτίας του πολέμου. Η μοίρα τον έφερε στην Αργεντινή, όπου 18 χρόνια αργότερα ξεκίνησε να ασχολείται με το τένις.
Έχοντας λάβει μέρος σε διεθνή τουρνουά, ο Ελμαγιάν μπήκε στην παγκόσμια κατάταξη των αθλητών άνω των 85 ετών, όπου βρίσκεται σήμερα στο Νο26, ενώ τον Αύγουστο του 2006 είχε «σκαρφαλώσει» στο Νο19!
«Είμαι στην κατηγορία 85 και άνω, αλλά επειδή δεν υπάρχουν 90άρηδες ή 95άρηδες όπως εγώ, είμαι αναγκασμένος να παίζω με μικρότερους», είπε γελώντας ο Ελμαγιάν. «Όσο το κορμί μου και τα πόδια μου μου το επιτρέπουν, δεν θα σταματήσω» σχολίασε και αποκάλυψε πως είναι αυτοδίδακτος... «Δεν μου έδειξε ποτέ κανείς πώς να κρατήσω τη ρακέτα»!
Πάντως, κατάφερε να περάσει το τένις σε όλη του την οικογένεια καθώς με το άθλημα ασχολήθηκαν η σύζυγός του, η κόρη του, ο γαμπρός του και τα εγγόνια του.
Μάλιστα, για τον Αρτίν ήταν μεγάλο πλήγμα η απώλεια του εγγονού του, μόλις 21 ετών, από καρκίνο, ο οποίος ήταν το «αστέρι» της φαμίλιας... Ο Ελμαγιάν πλέον παίζει και για εκείνον και λέει για το μυστικό μακροζωίας και ευτυχίας: «Πρώτα το φαγητό και μετά το τένις. Είναι ο τρόπος ζωής που με κρατάει σε καλή κατάσταση».
«Το τένις σε βοηθάει να αναπνέεις σωστά, σε διατηρεί σε φόρμα και είναι “φάρμακο” για τη χοληστερίνη. Αν σταματήσω να παίζω θα κάνω κοιλίτσα», κατέληξε ο... έφηβος του τένις.



Επιμέλεια: Δήμητρα Σώκου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου