Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

ΟΜΟΡΦΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ...ΣΥΖΥΓΟΥ!....


{Άσχετα με το συγκεκριμένο ...ζεύγος, μου άρεσε πολύ το περιεχόμενό του σκεπτικού του συζύγου...γενικότερα!....}


Αυτό το κείμενο νομίζω πως πρέπει να το αφιερώσω σε κάθε σύζυγο του πλανήτη…

Θα σας προλάβω και θα πω πως ισχύει και από τις 2 μεριές αυτός ο κανόνας αλλά θα σας θυμίσω πως τα δύσκολα ξεκινάνε όταν φέρνουμε στον κόσμο τα παιδιά μας…


Τότε είναι που σας έχουμε περισσότερο ανάγκη από ποτέ!

Τότε έχουμε ανάγκη από τα δικά σας λόγια τη δική σας συμπαράσταση…

Αλλάζει το σώμα μας αλλάζει η ψυχολογία μας και όλα αν δεν είστε εκεί, δίπλα μας περισσότερο από ποτέ παίρνουν τον κατήφορο!

Δεν είναι απλή η ζωή αλλά την φτιάχνεις με απλά πράγματα καλύτερη από ποτέ!

Τι λέει όμως ο Βrad Pitt για τη γυναίκα της ζωής του, Αντζελίνα…

Η γυναίκα μου αρρώστησε…

Ήταν διαρκώς νευρική λόγω άγχους και προβλημάτων στη δουλειά, στην προσωπική της ζωή, αποτυχιών και προβλημάτων με τα παιδιά…

Έχασε 25 κιλά και ζύγιζε με το ζόρι 60…

Ήταν πολύ αδύνατη και έκλαιγε συνέχεια…

Δεν ήταν πλέον ευτυχισμένη…

Υπέφερε από συχνούς πονοκεφάλους, πόνους στην καρδιά, τα νεύρα της ήταν σπασμένα διαρκώς, ήταν μονίμως πιασμένη στην πλάτη και πονούσαν τα πλευρά της…

Δεν κοιμόταν καλά , την έπαιρνε ο ύπνος μόνο το πρωί και κουραζόταν πολύ κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Η σχέση μας ήταν στα πρόθυρα διάλυσης.

Η ομορφιά της στράγγιζε μέρα με τη μέρα, είχε σακούλες κάτω από τα μάτια, την ενοχλούσαν όλα επάνω της και σταμάτησε να περιποιείται!

Αρνήθηκε να γυρίζει ταινίες και απέρριπτε κάθε ρόλο…

Έχασα κάθε ελπιίδα και σκέφτηκα ότι ο χωρισμός θα ήταν αναπόφευκτος…


Αλλά μετά αποφάσισα να πάρω την κατάσταση στα χέρια μου…

Άλλωστε είμαι αυτός που έχω την πιο όμορφη γυναίκα στη γη!

Είναι το είδωλο των περισσότερων γυναικών στον πλανήτη και το όνειρο κάθε άνδρα και είμαι αυτός που μου επιτρέπεται να κοιμάμαι δίπλα της και να την αγκαλιάζω…

Ξεκίνησα να της δείχνω με κάθε τρόπο την αγάπη την στοργή και το πόσο την λατρεύω. Τη φιλούσα, της έκανα κοπλιμέντα, της έκανα εκπλήξεις και την ευχαριστούσα κάθε λεπτό.

Της έκανα πολλά δώρα και ζούσα μόνο γι” αυτήν!

Μιλούσα δημόσια μόνο για αυτήν, έδειχνα σε όλους πόσο αξία είχε στη ζωή μου και κατεύθυνα όλα τα θέματα συζήτησης μόνο προς την δική της κατεύθυνση.

Την εξυμνούσα μπροστά της, μπροστά στους φίλους της αλλά και τους δικούς μου…

Δεν ξέρω αν θα το πιστέψετε αλλά άνθισε…


Έγινε καλύτερα, πήρε βάρος, δεν ήταν άλλο νευρική και με αγαπούσε περισσότερο από ποτε…
Δεν είχα ιδέα πως μπορούσε να αγαπήσει τόσο πολυ..

Και μετά συνειδητοποίησα κάτι αληθινά μοναδικό!



Η γυναίκα είναι ο αντικατοπρισμός της συμπεριφοράς του άντρα της!
Αν την αγαπάς αληθινά, βαθιά και άνευ όριων θα μετατραπεί ακριβώς σε αυτό!


Μετάφραση – κείμενο: Σοφια Αθανασιαδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου